//super awesome !
Big boss

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


xx

Assalamualaikum ppl *waving*

Hi. Sekarang musim cuti sekolah. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. I should say 'Yeay!' or 'Ha ha ha. Damn' which one? Yes, of cos i will say 'Yeay!' and today, today i will say 'Ha ha ha. Damn' cause what? My homework and folio............. Seronok pun dua tiga hari je, lepastu? Tetiba teringat homework yang tak sentuh lagi, kerja kursus & muka cikgu. Mengerikan! Ok let's start *bunyi drum* 

25 Mei & 26 Mei merupakan hari yang ''daebak'' omg :o lupakan. Mean yang best. Sekolah ai ada buat kem kepimpinan. Srsly best. Dekat Ayer Keroh, Melaka. Actually aku ganti setiausaha aku je iaitu Syahir. Memandangkan aku sebagai naib nya so, i have to go. Then gua cam tak dek member ah kan. Syikon ada senanya tapi...... tak best ah dgan dia ://// okbye. Aku pun ajaklah Einani. Hehehe. Dia pun pi jugak. Mula-mula mmg eksaited tahap beruk terlepas dari zoo lahkan lagi-lagi bila dapat tahu Hjz pun pi. Lagilah hyper tahap 200000000000000000000000000 juta. Then bila dapat aturcara dia, hmph hampa sehampa hampanya. Camni ah muka aku bila dapat aturcara tu ( :3) tu ah. Pastu tanya lah Hjz dia kata cam tak nak sebab tak best, banyak ceramah bagai. Aku dgan penuh azam tetap ajak dia jugak akhirnya! Berjaya (Yeay) Jumaat tu cuti sebab Wesak Day. Wuu ~ Beli kasut baru. Hey, bukan sebab eksaited kepe ok? Sebab mmg gua tak dek kasut sukan. Uh pls. Malamtu kelam-kabut kemas baju & barang yang kena bawak. Bila dah kemas, rasa cam 'Uh, hopefully lah best. Ni first time aku nak pi kem sekolah ni. Pls, pls, pls and pls' camtu ah. Last-last tertidur and aku pun diuliti oleh mimpi yang 'sangat' indah ~ 

Pagi tu siap-siap sebab ibu & abang nak pi balik kampung and aku nak pi kem. Abah tinggal sorang dekat rumah. Bah, jgan nakal ok? *kenyit mata* lol. Lepas habis semua tu, abah pun hantaq pi sekolah. Nasib baik Einani dah sampai dulu. Kahkahkah. Kalau tak, aku nak lepak mana duh?! Dgan senang hatinya aku masuk sekolah dgan muka yang sangat manis. Aum! Boom. Nampak Hjz. Argh melting sia. Ok da da da. Mula-mula berkumpul dekat dataran, tunggu orang lain, pembahagian bas. Guess what? Aku sama bas dgan Hjz. Ya allah mmg happy gila. Gila tak happy? Aku bas A. Hui. Aku dok sebelah Nani. And sebelah kami is Aidil & Hjz. Oh damn! Boleh meroyan aku. Srsly. Belakang kami kak Faryza & Kak Bella kot. Lupalah. Geng-geng Hjz lah yang pasti. Kami pun bertolak dgan aman. Alhamdullilah. Pastu berhenti dekat R&R Seremban beli makanan etc. Dia belanja wa cool blog. Dgan Nani sekali. Hehehe. Dia ngata/bahan kasut aku. Silau lah pelah. Hmph. *Tayang kasut baru* kasut baru aku warna putih plus biru laut ok? Cantik gila. Jealous lah :3 ok off topic. Then lepas habis ''memborong'' kami pun bertolak....

Akhirnya sampai jugak! Yeay. Oh sebelum tu, dalam bas tu kami tengok cerita ''Tersalah Cinta''. Hehehe. Lawak ok cerita tu xx. Bila sampai tu, hmph kawasan dia........... cam dalam taman. Lebih kurang lah. Yang penting best, nyaman pe lagi? Tak riuh bagai. Kami disambut dgan paluan monyet. Aww terharu :'))) banyak monyet! Comel sangat. Lol sakai. Naughty ok dorang. Aum. Kitaorang diberi masa untuk rehat jap, letak beg, pilih bilik etc. Aku, Nani, Syikin, Sha, Mairah dok setempat. Bila masuk dorm je, terus ada katil. Kami tak dok dalam bilik :(( dah lambat. Takpe, janji ada katil & bantal. Oh kami dorm A. Kitaorang borak-borak and keluar pi berkumpul. Then kami makan. My moment! Eat. Yeay mayn. Nasi ayam for lunch. Kekekeke. Lepas makan tu, ada pembahagian group. Hampa hatiku. Tuhan saja yang tahu. Aku tak sama group dgan Hjz. Dia group 1 and aku group 8. Nampak tak jauh dia guano?! Actually dia group 2 tapi dia tukar. Haih. Masuklah group i. Kami dah cukup :( Oklah jugak dgan dorang. Kak Delmia, Kak Dahlia, Kak Raihanah (form 6), Afrina, Zulkhairil, Zulhilmi, Irsyad & me. Nama kumpulan kami is 'Emperor' mean kerajaan. Slogan is Peace, Loyal and Trust. Logo kami 'crown'. Hehehe. Then adalah aktiviti bagai. Bestlah jugak. Yang paling best bila aktiviti dgan cikgu Napisah. Omg she bring her baby. So cute :)) Team Building. Tulah nama aktiviti tu. Kena gigit tali...... kena masuklah pen maker dalam botol, keluarkan air. Ah yang penting best! Malamtu pulak, kami pi Bandar Hilir. Naik cruise beb! Tu lagi double triple best. Ehem dgan.... faham-faham jelah :* sampai dekat dorm balik tengah malam jugaklah. Mula-mula mmg rancang nak buat night walk last-last tak jadi sebab ada ''penunggu''. Eh, bukan hantu tapi babi hutan. Warna hitam dan besar. First time aku nampak dan aku sangat jakun plus kagum. Ni zoo kepe? Monyet ada, babi hutan ada, kucing pun ada xx. Best pe. Tunggu cikgu Mad & ustaz Abdul Rahman bagai. And kami pun masuk tidur. Yihaaaaa. Akhirnya! Elok-elok tengah nyenyak tidur *tuk tuk tuk* ah pe pulak ni? Tetiba ada benda lintas. Ini benar-benar lan*** tapi alhamdullilah Syikon pasang Yasin and kami pun tidur nyenyak but sometimes terjaga jugak. 

Paginya pulak kena bangun awal. 5.30 dah kena ada dekat surau. Mula-mula mmg set alarm pukul 4.00 pagi sebab takut berebut bilik air. First alarm bunyi iaitu alarm Nani bunyi ayam berkokok. Tapi sorang pun dok gerak. Pastu Nani sambung tidur balik. Kedua alarm Sha. Lagilah tak gerak last sekali alarm Syikin. Baru lah gerak. Tu pun dah pukul 5.00 pagi. Tah pape. Hahahaha. Kelakar ok. Bila bangun semua dok gelak. Pasang alarm je lebih, tapi tak bangun-bangun. Sha kena bahan dgan aku lah nampaknya. Kesian dia. Lepas selesai kuliah subuh, kami pun ada senamrobik diketuai oleh cikgu Mad Messi. Sila beri tepukan gemuruh semua *pak pak pak pak* thank you. Bestlah jugak. Then dia buat satu aktiviti. Haaaaaaaaaa, kali ni mmg best gila. Crocodile D, wheelbarrow, Monkey apa ntah & Usain Bolt. Aku partner dgan kak Raihanah. Tapi kami kalah. Disebabkan oleh wheelbarrow. Patutnya aku angkat kak Raihanah tapi dia dok ngadu sakit ja, aku pun tukarlah. Boom! kalah sudah. Sokay, i'm fine *crying* lol jk mayn.  And akhir sekali................. wohaaaaaa. Hjz & Syamil menang. Congrate my love :* Hahahaha. Suka dia. Lepas habis semua tu, ada makan pagi. Sedap-sedap tgah makan Syikon jerit 'Nani, Fira........ beg korang!' ah sudah monyet lahni. Pi selongkar. Habis botol air aku dia gigit sampai tumpah air. Teacher Chan kata 'Hm. Naughty monkey ahhhh' hahahaha. Akhir sekali penyampaian hadiah.......... Group yang menang group Nani (kumpulan 7) dgan group Hjz (kumpulan 1). Tahniah! *baling bunga* lol okbye. 

Then bertolak pi kilang dodol. Hmph. Aku nyesal. Time tu aku bad mood plus migraine aku datang. Mmg sedih ah cite dia kan? Fck ah. Spoil gila. Then pi Bandar Hilir lagi. Kali ni kami boleh pi mana-mana ja then pukul 3.00 petang kena berkumpul balik dekat Menara Taming Sari. Kami pun berpecah. Aku dgan lemahnya turun bas. Dahlah baru lepas muntah. Sakai kan? Urgh! Kami jalan-jalan dekat Mahkota Parade, A Famosa etc. Then berkumpul nak balik KL. Takdek ''ole-ole'' pun yang aku beli. Ya allah menyesal gila aku. Moralnya Hargailah masa-masa anda. Lupakan segala kesakitan anda dan kita enjoy. Sekian terima kasih. Bila balik KL lagi parah. Aku makin teruk. Huh, nasib baik dia jaga aku. Kesian dia :( thank you my love. xoxo. Then kami sampai KL pukul 9.00 malam camtu ah. Hehehe. Mmg enjoy lah kem ni. Best gila :))
Thumbs up guys. Sporting gila cikgu, ustaz Zul etc. 

So, sebagai penutup saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu sebab buat kem ''daebak'' ni. And thanks to Hajazi, Einani, Kak Aina, Kak Fadzliana, Kak Faryza, Kak Bella, Sha, Mairah, Aidil, Kak Delmia & Kak Aida. Oh tak lupa jugak pada orang yang tolong hulurkan plastik tu ye. Ty. Jasamu akan ku kenang xx. 

P/s: 2 days more. 1/6 hehehehe. Hjz ♥