//super awesome !
Big boss

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Hi :))

Assalamualaikum :)))
In 2 months many things was happen. From April to May. Oh ya, welcome to my life May'13. And bye April'13. You've leave me. See you next year :)) InsyaAllah. Benda yang terjadi masa bulan April is kawad kaki zon. 16 April'13 in memory. Kahkahkahkah. I'm ppi xx. But ya, bukan rezeki kami nak dapat nombor a.k.a menang. Hmph. It's ok. Congrate to PKBM(Johan), Pengakap(Ketiga) & Polis(Ketiga). Congrate guys! *pak pak pak pak* Eventho tak menang, tapi kami ada pengalaman. Best :)) Rasa nak pi lagi tahun depan. But next year turn PBSM pulak. Hmph :(( Sedih ni wei. Okbye.










Credits to Einani Aqmar, Zarifah & Kak Eira Husna. Ty :))

Ppi love you <3 We're cute right? *buat gwiyomi* lol ok.

30 April 2013, Tuesday. Hmph. Majlis persaraan puan pengetua, Puah Hajah Hamidah bt Abdul Latif. We will miss you! Jibam & Mazli datang #OME lol. Haritu gua dah tengok Jibam live dah :3 And haritu punya lagi handsome. Srsly. Ok. And guess what?! Cikgu Liyana datang. Omg omg *kipas diri sendiri plus cuak* gila tak cuak? Aku berhenti tuition kot. But aku buat-buat steady je dalam hati rasa cam 'Urgh, aku nak balik! Tak sanggup tengok muka cikgu. Uh pls.' Then Izzati & Yana ajak jumpa. Hmph. Aku pun 'Er ok' nasib baik dia ingat aku lagi. Terharu *lap air mata* Kami salam dia dgan penuh kasih sayang yang mengunung. Lol. I miss her actually. Rindu nak bau minyak wangi dia, dengar dia menyanyi & bahan aku. Ha ha ha ha. Saya tahu saya comel. Terima kasih cikgu :* Aum. Sempat jugaklah borak dgan dia kejap. Dia ada hal :(( Dia nak kawin dah!!!!!!!! Wow ok. Dia jemput kami. InsyaAllah cikgu. Then, haritu jugaklah for the first time aku dengar si Hajazi nyanyi untuk aku. I'm speechless when i heard his voice. Melting much bro! Cant sleep well... Hahahaha. Srsly ok. 

1 May 2013, Wednesday. Here we go, come with me ~ Lol. Me and him go to PWTC. Sebab ada book fair. Best gilaaaaa. Ramai gila orang cam sardin dalam tin ko Jah! We bought ''many'' books. Hahahaha. Novels etc. Kahkahkahkah. Boleh gila aku dok situ lelama. Rambang mata ok. Rasa nak beli semuaaaaaaa buku. Capi, Capi *geleng kepala* Dia tunggu aku pilih novel dgan penuh kesabaran. Syabas bete. Ty xoxo :* The best moment ever. Love you xx

Now, dia tengah demam exam midyear. You, good luck ok. Do well! *pegang pom-pom* Then aku pulak yang demam midyear *pegang dahi* Wish me luck guys :))

27 days to go. 1 June'13 xx i'm eksaited much. But ya, risau tu tetap ada. Hopefully tak dek pape. Amin :)) 

Done for today. Ty xx