//super awesome !
Big boss

Navigation : touch hover image




Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to SFR, happy birthday to me ♥

Assalamualaikum & Hi ppl 
 
#1
Hello gaise. Hehehehe. I'm eksaited. 24 June'13, Monday is my bornday. Happy dia tak terkatalah kan. But... time tu cuti pulak sebab jerebu. Jerebu teruk. Hmph so terbantutlah. Aku ni mengada senanya. Aku nak sgat ''dia'' wish aku. Mean, orang first yang wish aku. But hmph suck. Semuanya dah hancur. Dahlah, benda dah lepas. ''Dia'' tetap wish aku, kira bersyukur lahtu. Kan? Thank you. Dan terima kasih kepada sesiapa yang wish. Thank you very much xx 

My family treats me. Yeay. Kfc! Lol hehehehehe. Sebelum birthday aku abah belanja kfc. Then masa birthday aku abah belanja chicken chop. Dua kali dia belanja. I'm feel like 'Hell yeah. Kalau tiap-tiap hari kan best'. Then abang belanja tf (tutti frutti), ibu hmph hehehehe. Cukuplah dia wish. Sebab aku dah kira bersyukur, dia selalu ambik berat, bagi duit belanja etc. Thanks mom :)) Aku tak harapkan pape pun senanya. Kalau aku mintak hadiah tu, aku just gurau. Cukup dah kalau korang wish. Bersyukur dahtu. Thanks to all my girlfriends :* and ''you''. By the way, thanks Ammar sebab bagi nama tu. Comel sgat. Hehehehe. Thank you bro! 

#2
So, sekarang ni aku and calon-calon pmr yang lain dah start busy. Yerlah, hujung bulan tujuh dah trial. Hmph gementar, takut semua ada. Kami ada seminarlah, kelas tambahanlah, motivasilah macam-macam. Kerja kursus sejarah, geografi. Hmph semua tu buat hidup aku cam pfft. Kelam-kabut. Ni senanya semua salah aku. Kalau aku buat sikit-sikit lelama siap jugak kan? Ni dah last minute baru nak buat. Tapi, alhamdullilah semuanya dah berjalan dgan lancar. Folio sejarah aku dah hantar. Hopefully okay. By the way, cikgu Azlin dah mark guna pensil. I've got 11/12. Alhamdullilah. Actually aku tak pasti berapa markah penuh, but Pah cakap 12. Kalau nak dibandingkan antara folio sejarah dgan geografi, folio geografi lagi senang xx betul aku cakap. Tak nyusahkan aku lol. Cari dekat internet je. Then tukar. Tu semua panduan okay. Gunakan sebaik mungkin ye semua calon pmr. Nasihat daripada capirarararara. Pffttt -.- Tadi ada seminar dekat Bangsar South. Lol dekat je dgan rumah aku. Hehehehehe. Best :)) actually haritu ada, cuma ni sesi kedua. Banyak benda dorang ajar or motive dkat kami. Thanks cikgu... And next week pulak dekat UM, Fakulti Sains. Tak sabar pulak :o 

#3 
Everyone have problems. Eventho, animals also have problems. Tahlah banyak benda aku fikir. Bajet tak? Eh, ni serious okay. Hmph. Cuma impian aku sekarang ni ialah ''go somewhere after pmr'' hopefully. Banyak orang aku kena fikir. Family, kawan dan ''dia''. Haih. Tahlah aku ni. Susah nak cakap. Dah ah off.

#4
21 June'13, Friday. Kejohanan Balapan dan Padang Smk Sri Pantai ~ Uuu. Hehehehe. Best ah jugak cuma tak puas. Mana taknya, haritu hari Jumaat. Confirm balik awal punya dak laki pi solat Jumaat. Hmph. Tak tahu senanya nak terangkan cane. Lol. Okay, aku terus umumkanlah siapa pemenang eh? Okay start...

Untuk rumah sukan keseluruhan;
First: Rumah lekiu (kuning) yeay. Rumah sukan aku tu! Hehehehe. 
Second: Rumah Tuah (biru)

Untuk badab beruniform;
First: PKBM aum. Lol hahahahaha.
Second: Pengakap
Third: Polis

Okay, PPI tak menang :( tapi takpe, aku enjoy okay dgan dorang xx much love. Hehehe. Dorang sgat baik. Friendly, etc. I do love them :* By the way, congrate gaise. *pak pak pak pak* 

Ni lah gambar masa k.o.t;




















































Comel kan kami? Lol wei. Hahahaha jk.

Thank you kak Fatin Syaheera; 

And thank you too to Pah. Lol. Dia belanja kami aiskrim yeay. Hehehehe. Thanks a lot baby :* aum.

Bye!